Perfect Two //
m
e
s
s
a
g
e

The little Mermaid

Warning! : The owner's blog here :D



Diaries Owner Linkies Stuff

hello preeties , Welcome to my navigation bar :D


Tweets Me !






Credits!



basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Aida



Will miss our sweet moment :')


Assalamualaikum , wase macam lame je aku dok update blog , bukan macam je , mmg lame pon !
For sure , beberape bulan yg lepas aku agak busy dengan Exam
So sekarang , mulai 5/12/2013 - 3.30 ptg . Aku dah bebas dari cenggkaman SPM yg kejam ! :3
rase lege dekat hati xdpt nak gmbarkan , haha *usehe dok byk mne pun :p
btw , kelegeaan aku tak bwk byk erti sbb terdetik dlm hati yg sekarang aku bukan budak sekolah lagi , Wahh , *bukan tu ke yg aku nak?* sekarang bru aku sedar berat giler hati aku nak meninggalkan sekolah , asrama ?  dan paling susah RAKAN RAKAN . Oh sedehh giler kot :'(

-
-

-
-
Sebahgian daripada my #fifteen . Gambar nih gambar terakhir kite pakai baju koperat, lepasnih dah susah da nk tengok kite gambar mcmni kan , ahahah sedeh T.T
Haha , dokley doh nok post pnjg2 , sedeh menusuk kalbu boh -.- haha 
CHAW !


Thanks Comel !